Продавець інтернет-магазин «My Indigo» розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
234 відгуків

Ваші замовлення та повідомлення будуть оброблені з 03.01.2024

+380 (93) 508-36-00
+380 (66) 422-51-47
интернет-магазин My Indigo
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

1. Придбаний товар у нашій компанії підлягає поверненню не завжди і обумовлюється індивідуально. 2. Поверненню не підлягають вироби з вишивкою, та вироби виготовлені на Ваше замовлення (за Вашими вимірами, побажаннями, доповненнями деталей та інше). 3. За умови повернення виробу, що підлягає йому, ви оплачуєте доставку служби перевезень товару. 4. Якщо Вам не підійшов розмір, не той відтінок очікуваного Вами кольору, не те що Ви хотіли побачити, вже Вам зовсім не потрібно і іншого плану повернення або обміну, так само підлягають оплаті транспортування з Вашого боку. Краще заздалегідь уточнюєте розміри, просіть виміри, додаткові фото товарів, детальніший опис в усній формі у представників нашої компанії, щоб уникнути ситуацій із поверненням. Монітор комп'ютера та іншого плану дисплеї можуть спотворювати кольори та відтінки та передавати їх у невідповідному вигляді оригіналу, тому для найточнішої інформації звертайтеся до наших менеджерів. Ми готові Вам відповісти на всі питання, що Вас цікавлять, в повному обсязі! 5. Наша компанія залишає за собою право незначно змінювати тони тканин та обробки виробів, розміри виробів до +- 5 см, а також незначні зміни у структурі малюнків на тканині. 6. Ми завжди готові допомогти Вам вирішити такі проблеми.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner