Продавець интернет-магазин «My Indigo» розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
247 відгуків
интернет-магазин My Indigo
+380 (93) 508-36-00
+380 (97) 388-92-62
+380 (66) 422-51-47

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

1. Придбаний товар в нашій компанії підлягає поверненню не у всіх випадках і обговорюється індивідуально. 2. Поверненню не підлягають іменні вироби ( наприклад крижми з вишивкою і т. д ) і вироби виготовлені за Вашим замовленням ( за Вашими замірами, побажань, доповненням деталей та інше . 3. За умови повернення вироби, (яке підлягає йому ),ви оплачуєте доставку служби перевезень товару. 4. Якщо Вам не підійшов розмір, не той відтінок очікуваного Вами кольору, не те що Ви хотіли побачити, вже Вам зовсім не потрібно і іншого плану прийменники повернення або обміну ,так само підлягають оплаті транспортування з Вашого боку. Краще заздалегідь уточнюєте розміри, просіть заміри, додаткові фото товарів, більш детальний опис в усній формі у представників нашої компанії у уникнення ситуацій з поверненням. Монітор комп'ютера та іншого плану дисплеї можуть спотворювати кольори і відтінки і передавати їх у невідповідному вигляді оригіналу, тому для самої точної інформації звертайтеся до наших менеджерів. Ми готові відповісти на всі ваші запитання в повному обсязі! 5. Наша компанія залишає за собою право незначно змінювати тони тканин і оздоблення виробів, розміри виробів до +- 5 см, а так само незначні зміни в структурі малюнків на тканині та мереживі. 6. Ми завжди готові допомогти Вам вирішити подібні проблеми.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner